In u primu trimestre, a parte di u mercatu di e vitture chinesi in Germania hà triplicatu

nutizie

In u primu trimestre, a parte di u mercatu di e vitture chinesi in Germania hà triplicatu

A quota di mercatu di i veiculi elettrici esportati da a Cina à a Germania hà più di triplicatu in u primu trimestre di questu annu.I media stranieri credi chì questa hè una tendenza preoccupante per l'imprese di l'auto tedesche chì si battannu per seguità cù i so contraparti cinesi in rapida crescita.

A Cina hà cuntatu u 28 per centu di i veiculi elettrici impurtati in Germania da ghjennaghju à marzu, paragunatu à u 7,8 per centu in u listessu periodu di l'annu passatu, l'uffiziu di statistiche tedesca hà dettu u 12 di maghju.

In Cina, Volkswagen è altri costruttori di l'automobile glubale stanu luttendu per mantene u passu cù l'accelerazione di a mossa à l'elettrificazione, lascendu i marchi mundiali stabiliti in un ligame.

In u primu trimestre, a parte di u mercatu di e vitture chinesi in Germania hà triplicatu
"Molti prudutti per a vita di ogni ghjornu, è ancu i prudutti per a transizione energetica, venenu avà da a Cina", disse l'uffiziu di statistiche tedesca.
1310062995
Per esempiu, u 86 per centu di i laptops, u 68 per centu di i telefoni intelligenti è i telefoni è u 39 per centu di e batterie di lithium-ion impurtate in Germania in u primu trimestre di questu annu venenu da a Cina.

Dapoi u 2016, u guvernu tedescu hè diventatu sempre più attentu à a Cina cum'è u so rivale strategicu è u più grande partenariu cummerciale, è hà cuncepitu una serie di misure per riduce a dependenza in a rivalutazione di e relazioni bilaterali.

Un studiu di dicembre da l'Istitutu DIW hà truvatu chì a Germania è l'intera Unione Europea dipendenu da a Cina per furnisce più di 90 per centu di e terre rare.E terre rare sò cruciali per i veiculi elettrici.

E vitture elettriche di fabricazione cinese ponenu u più grande risicu per l'automobili europei, cù u putenziale di perde 7 miliardi d'euros à l'annu da u 2030, salvu chì i pulitici europei agiscenu, secondu un studiu di l'assicuratore tedesca Allianz.I prufitti, persu più di 24 miliardi d'euros in a pruduzzioni ecunomica, o 0,15% di u PIB di l'UE.

U rapportu sustene chì i sfidi anu da esse scuntrati imponendu tariffi reciproci à e vitture impurtate da a Cina, fendu più per sviluppà materiali è tecnulugia di batterie di energia, è permette à i produttori di l'automobili cinesi di fabricà vitture in Europa.(cumpilà sintesi)


Tempu di Post: 15-May-2023